AKTUALITY

 

DLOUHOOČEKÁVANÝ DOTISK

 

 

NOVINKA

 

 


Úvod »AKČNÍ ZBOŽÍ» Média,psychoanalýza a jiné perverze


        

Média,psychoanalýza a jiné perverze

img

 

Číslo produktu: 645
naše cena bez DPH : 205 Kč
naše cena s DPH (10 %):
225 Kč

do košíku:
  ks  

Soubor esejů a studií o tajemství reklamy, lidské sexuality, pohádek, výkalů a žen.
Přiznám se, až donedávna jsem vyloženě nesnášel texty, ve kterých se vyskytovaly na malé ploše a v těsném sousedství slova Červená Karkulka, Mojžíšova přikázání, narcismus reklamy, Josef Švejk, mýtický hrdina, sebeukájení a Rychlé šípy. Považoval jsem je za pohodlnou formu útěku z reality, za projevy postmoderny v tom nejhorším slova smyslu. S překvapením o to větším jsem se začetl do esejů Jana Sterna. Na malé ploše a v sousedství co nejtěsnějším mi všechny tyto (a ještě některé další) motivy ukazují cestu k pochopení světa světa, ve kterém žiju. Pokud je snad i tohle postmoderna, budu se o ní muset napříště vyjadřovat uctivěji.
-prof. PhDr. Jan Keller, CSc-

MDhhZ